روزبهروزبه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
رایانرایان، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

از تو می نویسم برای تو...

یادداشت های مامان برای روزبه و رایان

دوساله شدن رایانم مبارک

1398/6/9 12:20
نویسنده : مامان طلا
270 بازدید
اشتراک گذاری

نفس های من... تولد دوسالگی رایان گله امسال همزمان بود با عید قربان که از قبل قرار بود در کنار بابا بزرگ عزیز باشیم. بنابراین نتونستیم جشن بزرگی بگیریم. ولی رایانم! چند روز قبلش عمه مهشید کیک 🎂 درست کرد و خانواده بابا اومدن پایین و ی جشن کوچولو گرفتیم. روز تولدت تو خونه باغ بابابزرگ عزیز هم شیرینی و ژله خوردیم. الهی صد ساله شی گل نازم. خدا کنه دو تا داداش ها تولد صد سالگی تون رو در کنار هم با دل خوش جشن بگیرین. خیلی دوستتون دارم. جان من، عمر من، نفس من هستید❤️❤️

 

پسندها (2)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 شهریور 98 12:26
مبارک باشه ان شاءالله صدوبیست سالگیش😘😘❤❤ ممنون میشم به وب منم سربزنین ولایک کنین ونظربزارین
عمه فروغعمه فروغ
9 شهریور 98 13:24
تولدت مبارک😘