روزبهروزبه، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
رایانرایان، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

از تو می نویسم برای تو...

یادداشت های مامان برای روزبه و رایان

چند تا عکس جدید چهار ماهگی

1393/12/21 13:58
نویسنده : مامان طلا
257 بازدید
اشتراک گذاری

جون و دل من! چون روند نگاه گذشته ی کمی طول می کشید و خاله رقیه دلش میخواست عکس جدید پسرمون رو ببینه این عکسا رو گذاشتم واسه خاله جون. بعدا دوباره برمیگردیم به گذشته.

اینجا خوابت میومد آماده شده بودیم بریم برای چکاپ ماهیانه پیش خانوم دکتر مهربونت، خانوم دکتر اشراقی، یه فرشته مهربون و باحوصله. من و بابا خوشحالیم که این پزشک رو بهمون معرفی کردن، خداوند بهش سلامتی بده.

پسندها (2)

نظرات (4)

خاله رقیه
23 اسفند 93 8:08
از هیجان زیاد یادم رفت اسممو بنویسم . چقدر عکسش کارت پستالی شده خیلی نازه خوردنی قورت دادنی
خاله رقیه
23 اسفند 93 8:35
فکر کنم نظر اولیم که کلی قربون صدقش رفتم ثبت نشد
بابا عادل
23 اسفند 93 17:27
دوستت دارم بابا.همه عکسهات قشنگه.اینها هم عالیه. الان تو بغلم نشسته بودی و تلویزیون میدیدی.میگن درست نیست.اما اشتیاقت برای دیدنش جالبه دلبندم. دوستت دارم بابا.
خاله رقیه
27 اسفند 93 8:30
بابا عادل حالا هی بچه رو بذار رو پات بشین جلو تلویزیون بعد بگو بس که اشتیاق داری . الهی قربون اون برق چشاش شم سرشار از زندگی و انرژی