روزبهروزبه، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
رایانرایان، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

از تو می نویسم برای تو...

یادداشت های مامان برای روزبه و رایان

فرشته کوچولوی من

1394/4/1 14:07
نویسنده : مامان طلا
199 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی نازم.. عزیزدلم، از وقتی که اومدی حال دل مامان عوض شده، حقیقتا مادرانه شده. حالی که فقط ی مادر درکش میکنه. مامان قبلا هم بچه ها رو دوست داشت، عاشق خواهرزاده هاش بود. ولی با وجود نازنین تو احساس من نسبت به همه بچه ها خیلی خیلی فرق کرده. تولد هر نوزاد رو یه معجزه میدونم. هر نوزاد رو یه فرشته میبینم. تحمل گریه هیچ بچه ای رو ندارم. حتی اگه تو تلویزیون یا کلیپ هایی باشه که میبینم. دوستت دارم معجزه زندگی من، دستان توانمند خداوند نگهبان تو باشه از حالا تا 120 سال دیگه. بزرگ شی، مرد شی، ی مرد واقعی، یه مرد بزرگ، خلق و خوی تو، رفتار و کردار تو، فکر و ذهن تو، پاک باشه. دلم میخواد مثل بابای مامان باشی، یک انسان واقعی. و مثل بابا عادل خودت که خدا را به خاطر داشتنش هزاربار شکر میگم.    

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله رقیه
2 تیر 94 11:37
الهی الهی الهی. زیر سایه ی مامان گل و مهربونش و بابای خوبش
بابا عادل
20 تیر 94 8:42
عزیزان من. خدا را شکر.