روزبهروزبه، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
رایانرایان، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

از تو می نویسم برای تو...

یادداشت های مامان برای روزبه و رایان

عکس موشی برای خاله رقیه

1394/4/15 12:49
نویسنده : مامان طلا
484 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان.. دیروز با خاله رقیه نازنین صحبت میکردم و تو داشتی روی فرش میخزیدی و میرفتی تا به چیزی که هدف گرفته بودی برسیچشمک. به خاله رقیه که گفتم گفت به من نگفته بودی اینقد میخزه!!! گفتم چرا خاله جون پسرمون کلی سینه خیز میره! شکم و یکی از زانوهاش رو بالا میگیره که بلند شه. قهرمانه، پهلوانه. 

اینم عکس از موش شدنش خاله جون:

اینم عکس از شیطون بلا شدنش:

بازم هست ببین

از خندیدنش و دو تا دندونش:

از سیب گاز زده اش:

این یکی رو بهتر یاد گرفته از دندوناش استفاده کنه:

تو این عکس بالاخره دستش به عروسک بالای گهواره اش رسید و کلی خوشحال شد و حاضر نبود ولش کنه:

اینجا هم خوشگل کرده بره پیش خانوم دکتر مهربونش:

ه

اینم وقتی که حسابی خوابش میاد و صبورانه منتظر مامانه:

پسندها (3)

نظرات (3)

تک دختر مامانش
19 تیر 94 20:03
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم.
بابا عادل
20 تیر 94 8:32
قربونت برم بابا. مامان خوب عکسهایی ازت تو وبلاگت گذاشته. دستش درد نکنه.
خاله رقیه
21 تیر 94 9:29
عزیزم چقدر تو نازی وقتی عکساتو نگاه میکنم ناخواسته لبخند میزنم و کلی انرژی میگیرم فرشته ی زیبای آسمانی. چندبار میرم بالا و میام پایین و هی نگاهشون میکنم و میخندم . عکس معصومی که منتظر مامانی میخوام بغلت کنم و فشارت بدم .چقدر حیف که از هم دوریم و چقدر حیف تر اگر تو در اثر این دوری با ما خیلی صمیمی نباشی .خیلی دوستت دارم نازنینم الهی زنده باشی سالم باشی زیر سایه ی پدر و مادر گلت
مامان طلا
پاسخ
فدات شم خواهر ماهم