روزبهروزبه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
رایانرایان، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

از تو می نویسم برای تو...

یادداشت های مامان برای روزبه و رایان

راه افتادی!

1394/7/5 11:53
نویسنده : مامان طلا
330 بازدید
اشتراک گذاری

شمع کاشانه من.. گل نازم، دو سه روزیه که رسما راه میری کوچولوی من. پریشب اینقد راه رفتی که از خستگی اومدی سرت رو گذاشتی رو بالش و خوابت برد. شونه هاتو میدی بالا، آرنجهات خم، تند و تند راه میری و نفس نفس میزنی و ذوق زده ای که ی کار جدید یاد گرفتی.. انگار از تمرین کردنت راضی هستی!  ازت غافل شیم باید از حمام یا دستشویی بیاریمت بیرون! گاهی توی آشپزخونه ام میبینم قدم زنان وارد میشی! میری سراغ کابینت های آشپزخونه و همه چی رو میریزی بیرون و میبری توی حال. البته قبلا هم که گاهی توی رورئک میذاشتمت ازین کارا میکردی. فدات شم.. خدا رو شکر، الهی قدمهات استوار و پیوسته در مسیر راست.

عکسهای خوبی نگرفتم گل من ولی فعلا میذارم تا خاله ها و عمه ببینن.

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله رقیه
16 مهر 94 10:48
خدااااااااااا الهی قربونش برم. کوچولوی عزیز خوردنی چقدر دوست دارم ببینمت فقط خدا میدونه
بابا عادل
18 مهر 94 7:52
الهی قدمهات همیشه استوار و محکم باشه پسر گلم. دقت و ظرافتت در طریقه قدم گذاشتن برام جالبه.همیشه به قدمهات فکر کن و بعدش با گامهای محکم طی مسیر کن. دوستت دارم بابا
خاله رقیه
19 مهر 94 9:35
روزبه گلی دقت کردی بابات درحد دکترا باهات حرف میزنه و بطرز وحشتناکی فلسفی