روزبهروزبه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
رایانرایان، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

از تو می نویسم برای تو...

یادداشت های مامان برای روزبه و رایان

اخلاقشو!!

1394/10/23 14:44
نویسنده : مامان طلا
256 بازدید
اشتراک گذاری

چراغ خونه من.... مدتیه اخلاقت عوض شده آقا پسر!!! گاز میگیری و چنگ میزنی، بخصوص مامان رو! یه بار دست مامان رو چنان گاز گرفتی که جاش تا روز بعد موند! گیس میکشی تعجب. اخلاقت رو خوب کن گل من! البته مامان جون میگه طبیعیه و تا وقتی که بتونی کامل حرف بزنی همینجوریه. از اعضاء صورت چشم و بینی و گوش  رو میشناسی و با دست روی صورت نشون میدی، دستت رو میذاری روی بینی و میگی :" مینی" تو همین حالت ممکنه تبدیل به چنگ و ضربه هم بشه دلخور! طرز خوابیدنت هم متفاوت شده. همیشه شبها تو بغل مامان یا با شیر یا با راه رفتن و لالایی خوندن میخوابیدی (البته گاهی، گاهی هم تو بغل باباآرام). تازگیا بعد از خوردن شیر خودت رو به زور میندازی بیرون تو تخت و تا وقتی که خوابت ببره یکی درمیون سرت رو رو سینه بابا میذاری و مامان رو لگد میزنی یا سرت رو رو سینه مامان میذاری و به سمت بابا لگد پرونی میکنیخندونک! تا وقتی که خوابت ببره و بذارمت توی تخت خودت. آخه اینم شد کار!!! 

تو جان منی، هر لحظه با تو شیرینه، من مادرم بر قهر و نازت خرسند. وقتی هویج خرد شده با دندونات رو از روی مبل جمع میکنم خرسندم، وقتی کرم دستم رو بعد از سه روز زیر تخت پیدا میکنم خرسندم، وقتی نمیتونم کنترل تلویزیون رو پیدا کنم و از تو میپرسم و تو از زیر فرش بیرون میاریش لذت میبرم. وقتی دستای کوچولوی نازت رو دور گردنم حلقه میکنی و تو بغلم میچسبی و ابراز احساسات میکنی سرمستم، انگار همه دنیا مال منه و خدا رو هزاران بار سپاس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله رقیه
4 بهمن 94 11:25
الهی صدسال زنده باشی همینطور به قد و بالاش و وبه کاراش ذوق بزنی خواهرم