روزبهروزبه، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
رایانرایان، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

از تو می نویسم برای تو...

یادداشت های مامان برای روزبه و رایان

ای بابا....!

1394/10/30 14:34
نویسنده : مامان طلا
210 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگ من، "ای بابا" اصطلاح جدیدی هست که یاد گرفتی! حتی گاهی اگه توی تلویزیون بشنویش بلافاصله تکرارش میکنی. خیلی بامزه میگیبوس.

ای بابا.. ای بابا، زورم بهت نمیرسه و هر شب میخوای بیای پیش مامان و بابا بخوابی، ای باباچشمک! چهار شبه که دارم سعی میکنم با این عادتت مقابله کنم و توی این مدت نه خودت شبها خوب میخوابی و نه مامان، ای بابا! در طول شب چندین بار بیدار میشی و از تختت آویزون که بیارمت کنار خودمون. منم بغلت میکنم و اینقدر نگهت میدارم تا خوابت سنگین شه و دوباره میذارمت توی تختت ولی دوباره بیدار میشی و تکرار و تکرار. نمیدونم چکار کنم. از هر کی بپرسم اغلب میگه باید جلوت وایسم ولی هم سخته این بیخوابیهای شبانه و هم طاقت ناراحتیت رو ندارم عزیزدلم. ی دلم میگه چرا جوری عمل نکنم که پاره تنم راحته و ی دلم میگه اگه کمی صبر کنم اونوقت هر سه تاییمون راحتتریم.. دوستت دارم و دلم میخواد همیشه در آرامش باشی گل نازم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)