روزبهروزبه، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
رایانرایان، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

از تو می نویسم برای تو...

یادداشت های مامان برای روزبه و رایان

تصمیم ناگهانی!!!!

1394/12/9 11:29
نویسنده : مامان طلا
181 بازدید
اشتراک گذاری

چشم و چراغ دل من.. آخر هفته گذشته من و بابا بخشی از خونه تکونی رو انجام دادیم، آخه نوروز نزدیکه گل من. و تو این دو روزه کلا بالا پیش مامان بزرگ و عمه ها بودی و کیف کردی. چیدمان جدید رو طوری تغییر دادیم که باز هم محیط رو برای تو امن تر کنیم به قول بابابزرگ همه چی با معیار قد و قامت تو انتخاب و چیده میشد. مثلا میز تلویزیون رو برداشتیم و تلویزیون رو رو میز کامپیوتر گذاشتیم تا تو دیگه نری رو میز تلویزیون و با فیشهای پشت تلویزیون کارهای خطرناک انجام بدی.... 

   یهو تصمیم گرفتم یه تلاشی واسه جدا خوابیدنت بکنم و به بابا گفتم فقط چند روزی و تا حدی که تو گل من اذیت نشی امتحان میکنیم. بنابراین تختت رو توی اتاق خودت گذاشتیمگریه. نمیدونم عزیزم شاید باید تا وقتی که تو شیر میخوری بازم تو اتاق ما میموندی اینجوری حس اطمینان و آرامش هردومون بیشتر بود. دیروز ظهر من توی اتاق خودمون و تو هم توی اتاق خودت خوابیدی البته قبلا هم روزها اغلب تنهایی میخوابیدی. اما دیشب تو رو توی تختت گذاشتیم و من و بابا پایین تخت تو لالا کردیم. در طول شب دو بار پا شدی و منو خواستی و مجبور شدم بغلت کنم و بهت شیر بدم. احتمالا چند شبی روند اینجوریه تا بعد ببینیم چی میشه، نگرانم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)