روزبهروزبه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
رایانرایان، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

از تو می نویسم برای تو...

یادداشت های مامان برای روزبه و رایان

ترس

1395/2/23 14:47
نویسنده : مامان طلا
256 بازدید
اشتراک گذاری

گل گلخونه من، چراغ خونه من... حدود یکماهه که مفهوم ترس رو درک میکنی. گاهی اوقات از سایه اشیاء مثلا یخچال میترسی. گاهی تنهایی تو اتاقت که چراغش روشن نیست نمیری. و گاهی شبها از خواب بیدار میشی و میگی: "ترسید". من اما گوش بزنگم و با کوچکترین صدا یا حرکت تو بیدار میشم و میام تو اتاقت، بغلت میکنم تا آروم شی و دوباره به خواب بری. همینطور از فیلمهای جنگی و بزن بزن خوشت نمیاد و تو این مدت من و بابا نتونستیم با هم سریالهای مورد علاقمون رو ببینیم جوجه من! به هر حال این حس جدید  و طبیعی در تو کوچولوی عزیزم پدیدار شده و مطمئنا تا ی دوره بیشتر هم رشد میکنه. امیدوارم که بتونیم احساس امنیت و غلبه بر این حس رو در تو بوجود بیاریم. الهی همیشه احساس امنیت کنی عزیز دلم، هم در آغوش من، هم در آغوش خانواده و هم در آغوش جامعه ای که در اون قراره به یاری خدا رشد کنی و به موفقیتهای بزرگ دست بیابی و شاد باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)