روزبهروزبه، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
رایانرایان، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

از تو می نویسم برای تو...

یادداشت های مامان برای روزبه و رایان

بدون عنوان

1394/2/15 14:18
نویسنده : مامان طلا
187 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم، گل من، جون من، شبها که گرسنه میشی انگشت شستت رو میمکی و مامان بیدار میشه. گاهی بیتابی از گرسنگی، خودتو گوله و جمع میکنی و با چشمای بسته و دهان باز دنبال شیر میگردی، تو بیتاب شیری و من بیتاب تو بغل گرفتن و شیر دادن به تو.. خدا رو شکر که میتونم بغلت کنم و شیره جانم رو بهت بدم.. خدا رو شکر که میتونم این حس قشنگ رو درک و تجربه کنم.. دوستت دارم پسر نازم. خداوند حافظ و نگهبان تو باشه. خداوند همه بچه ها رو برای مامان و بابا و همه مامان و باباها رو برای بچه هاشون حفظ کنه. آممممممممممین.

این روزا دلت نمیخواد همش بخوابی میخوای بشینی، راه بری. مامان جون نگهت میداره و تاتی میکنی. اینم اولین گام های پسرم. الهی همه گامهای زندگیت بلند و مطمئن و پربار.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)