روزبهروزبه، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
رایانرایان، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

از تو می نویسم برای تو...

یادداشت های مامان برای روزبه و رایان

عکسهای سفر اخیر به جیرفت و خونه باغ بابا بزرگ عزیز

1400/5/7 21:25
نویسنده : مامان طلا
127 بازدید
اشتراک گذاری

گل‌های من... دو سه هفته پس از رفتن خاله رقیه اینا رفتیم جیرفت و میجون. یک هفته پیش خاله خدیج بودیم بعد رفتیم جیرفت و خونه باغ بابا بزرگ عزیز. بیش از یک ماه که بیشترش رو پیش بابا بزرگ عزیز بودیم. چند روز هم بابا جان و مامان جان و عمه مهشید اومدن و مهمونی و دورهمی براه بود، چیزی که شما عاشقشین. سپاس از پروردگار بزرگ برای دور هم بودنمان. عاشقتونم عمر من و نفس من هستید.

خواب شیرین در خنکای صبحدم، سپاس از خدای مهربان.

زیر بارون...

بوی خوش پونه

همواره در اوج باشید عزیزانم

تمشک های آبدار و شیرین... نوش جان

اینجا کفش روزبهم رو آب برد، کلی گریه کرد، منم کفشم رو در آورده بودم و پاهام رو تو آب گذاشته بودم مجبور شدم پابرهنه بدوم تا گرفتمش!

آره عزیز دلم،خنده، بجای اخم

با همدیگه landscape کار کردیم!

رایانم با کش مو، و تمرکز شدید برای نوشتن علایم ریاضی!

همیشه در کنار هم باشید، از حالا تا صد سال دیگه

کیان و میان، گربه های بابابزرگ، البته دو تا کوچولوی دیگه، ژیان و لیان، هم هستند.

صبح که بیدار می‌شدیم بالای سرمون خواب و بیدار بودن!

یکی از جلوه‌های زیبای قدرت خداوند!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا عادل
24 مهر 00 8:22
خدا بابا بزرگ را برای هممون حفظ کنه تا ما همیشه بریم در کنارشون خوش بگذرونیم