روزبهروزبه، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
رایانرایان، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

از تو می نویسم برای تو...

یادداشت های مامان برای روزبه و رایان

چند تا عکس مخصوص عمه مهرو

1394/2/29 14:32
نویسنده : مامان طلا
391 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم، گل خوشگلم، این روزا عمه مهرو پیش ما نیست، مشهده، داره درس میخونه، دکترای گیاهان زینتی، البته دیگه آخراشه. این عکسها رو براش میذارم که کمی از دلتنگیش واسه تو کم شه.

عمه جون اینجا تو بغل مامانم خوابم برده، ببین چه آروم و نازم:

اینجا بند قنداق رو گذاشته بودم دهنم، مک میزدم و آواز میخوندم، خوشحاااااااال، بابا از دهنم کشید بیرون گفت: "اخه"، ولی مامان دوباره گذاشت دهنم گفت: "داره کیف میکنه پسرمون!" واقعا هم همینطور بود!!

پسندها (3)

نظرات (3)

عمه مهرو
29 اردیبهشت 94 23:06
الهی فدای جیگر طلای خودم بشم
مامان tt
30 اردیبهشت 94 16:17
سلام خدا پسر خوشکل و بانمکتون رو حفظ کنه تو رو خدا واسه دختر منم دعا کنید انشاءالله تیر ماه به دنیا میاد دعام کنید بتونم آرامشم رو حفظ کنم
خاله رقیه
31 اردیبهشت 94 11:23
الهی قربونش برم چقدر ناز شده تو این عکسا. البته مخصوص عمه مهرو بودن و من نباید نظر میدادم ولی از بس جگر شدی٬ نشد
مامان طلا
پاسخ
اختیار دارین خاله جون خوب و مهربونم. مرسی. بوس