روزبهروزبه، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
رایانرایان، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

از تو می نویسم برای تو...

یادداشت های مامان برای روزبه و رایان

بیبی اسپرت من

1394/7/29 14:38
نویسنده : مامان طلا
275 بازدید
اشتراک گذاری

ماه آسمانم، ستاره درخشانم... تا قبل از اومدن تو نمیدونستم چقدر "مادر بودن" خوبه، چه حس قشنگ و غیر قابل وصفیه، خدا رو شکر که درکش میکنم، از تو متشکرم که با وجودت این احساس فوق العاده رو تجربه میکنم. هر لحظه با تو شیرینه، وقتایی که خونه رو به هم میریزی، کشوها رو چسب میزنم چسب رو میکنی و چیزای داخلش رو اینور و اونور میندازی، همش در حال قدم زدن هستی حتی وقتی خوابت میاد نمینشینی و تلو تلو خوران، انگشت شست در دهان یه وری راه میری!! عاشق توپ هستی و خیلی خوشگل توپ رو با پا شوت و کنترل میکنی.. دلم میخواد در کنار همه جنبه های خوب زندگی به ورزش هم علاقه داشته باشی، ورزش کنی، بدویی، پرانرژی باشی. الهی تنت سالم ماه من.

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان زهره
29 مهر 94 18:59
ای دون خاله امیدوارم همیشه دلت شادولبات خندون باشه خیلی دوستت دارم نفسم
خاله رقیه
3 آبان 94 11:41
قربون این پسر خندون برم من الهی زنده باشه و سلامت و همینطور دل مامان و باباشو شاد کنه